Blaner Attila

Blaner
Attila

Attila marketingje

Tamás László

Tamás
László

László marketingje

Horváth Lajos

Horváth
Lajos

Lajos marketingje

Fülöp Zoltán

Fülöp
Zoltán

Zoltán marketingje

Wábits Viki

Wábits
Viki

Viki marketingje

Varga Zoli

Varga
Zoli

Zoli marketingje

Szabó Szabolcs

Szabó
Szabolcs

Szabolcs marketingje

Dóka Károly

Dóka
Károly

Károly marketingje

További MFP tagok:

Wábits Viktória marketing munkássága

Cég: LEDmaster.hu
www.ledmaster.hu

Mi volt az MFP előtt a legnagyobb problémád?

Mivel a cégünk egy olyan termékkel kezdett foglalkozni, amely a piacon újdonságnak mondható, ezt a terméket egy számunkra teljesen új csatornán keresztül kezdtük értékesíteni (online).
Korábban csak állami cégeknek értékesítettünk, ahol nagyon számít a személyes kapcsolat, cégünk marketingje nagyon átlagos, vagy inkább még az alatti volt, ezért csak azt tudtam, hogy valami
újat csinálok, de nem tudtam, hogy jól vagy rosszul és nem akartam rosszul csinálni, (mert "ugyanazt a dolgot jól vagy rosszul csinálni ugyanannyi erőfeszítésbe kerül, csak a végeredményben van
különbség"). Örülök, hogy a jó úton járhatok és ebben a program segített.


Hogyan, és miben segített a Program?

Igazából sok elemet használtam azokból a marketing eszközökből, amit ismertem, csak nem teljesen megfelelően és csiszoltam rajta.
Így például:
a hírlevél feliratkozáson, hogy tovább bővítsem az adatbázisom,
a hírlevélben található vásárlást ösztönző eszközökön, hogy az ajánlataim valóban ellenállhatatlanok legyenek,

Persze tudom még nagyon sok minden tennivalóm van, hogy az eszközök még tökéletesebbek legyenek.
Szerintem a gondolkodásom is sokat változott, de ami számomra a legfontosabb és a
program végén fedeztem fel: hogy a tervezés nagyon fontos abban, hogy az ember ne vállalja túl magát sem időben, sem energiában sem pénzben.
Nagyon örülök, hogy a 2009. évi Marketing Terv megírása rákényszerített arra, hogy leüljek és végiggondoljak egy intervallumot a marketingemből,
és megtervezzem azt időben, hogy kiszámíthatóbbá váljanak a napjaim.


Milyen változást hozott, és mi lett a konkrét eredmény?

A program első óráján leírt kitűzött célt a 2008-as év végére maradéktalanul sikerült tejesíteni.
A profitot sikerült megemelni (10% volt a kitűzött növelés és 2008. november 1-vel 15%-kal emeltük az árakat).
A kitűzött árbevételt 490 e Ft híján sikerült elérni. (Azt hiszem kicsit magasra lőttem, mert a 2007 évihez képest a 2008 évi árbevétel 3,33-szoros volt).
Már rajtam kívűl ketten dolgoznak az üzletben.
Megnyitottuk a román üzletet is 2008.07.01-gyel, pont ahogy előzőleg terveztem, ott is alkalmazom az MFP-ben tanultakat és remélem el fogom érni legalább ugyanazokat az eredményeket,
amelyeket Magyarországon elértem.

„Annak javaslom, aki már sokat olvasott, de elakadt a megvalósításban! Réka és a csoporttagok most elég inspirációt adhatnak, hogy tényleg működőképes marketing rendszere legyen!”

Hirschler András


Hunet Kft. www.hunetkft.hu

„A konkurenseimnek NEM ajánlom!A többi kkv számára viszont szükséges, ha haladni
akarnak előre,ráadásul azonnal mérhető eredményeket hoz”

Mező Mónika


Peak Hungary Kft.
www.peakgirl.hu

 

„Az eredmények alapján mondhatom bátran, hogy a tréningnek köszönhetően működik most (jól) a cégünk.”

Oprea Iulia

Tiroli Álláskereső
www.tiroli.hu

 

Úgy érzem magam, mint egy Shaolin szerzetes, aki egy év tanulás után kilépve a kolostor kapuján olyan titkos tudás birtokában van, ami ’legyőzhetetlenné’ teszi.

Több, mint tíz éve tanulok marketinget, PR-t és a kommunikáció mindenféle formáját az értékesítéstől kezdve a tárgyalástechnikán át az eladástechnikáig, mert tudom, hogy egyetlen üzlet sem működik mindezek nélkül. Azonban egy iskola, egyetlen könyv sem adott még ilyen biztos és valóban gyakorlatias, használható ismeretet, mint a marketing Fitnessz Programon megszerzett „Feketeöves Marketinges” címmel járó tudás…

Fülöp Zoltán

feketeöves marketinges,
2008-ban az Év Marketingese Díj nyertese
www.reklamtolacimlapig.hu

Ajánlom azoknak a cégvezetőknek, akik rengeteg időt töltöttek már el a marketing ismereteik bővítésével, de a megvalósítás állandó napi problémaként lebeg felettük.

Szabó Szabolcs

ügyvezető
Grimex Magyarország Kft.

A konkurenciának kérném idézni:
Egy olyan csoportos foglalkozás, amibe kár belekezdeni, mert kidobott pénz, és mert az iparágban van már, aki elvégezte.

Varga Zoltán

Divian-Mega Kft.

Ha kicsit is bizonytalan jelenlegi marketingjében, jelenleg nem tudok jobb megoldást ajánlani, mint a "Program"! Ha akarja, itt megtanulhatja, hogyan járjon a jövő útján.

Dóka Károly

ügyvezető
Fagépszer Kft.
www.fagepszer.hu

Köszönöm, csak a konkurenciám ne tudja meg, hogy ennek a tréningnek köszönhető az az irdatlan gyors fejlődés, amin a cég az elmúlt időben átment.
Ne haragudj, de nem vállalom a nevem, mert valóban félek, hogy a konkurenciám megtudja…

Még egyszer nagyon köszönöm a 9 hónap alatt, Tőled és az MFP-től kapott rengeteg hasznos ötletet és útmutatást. Azt hiszem ez a tanfolyam volt az utóbbi időszakban a legjobb leghasznosabb befektetésem☺

Bató Zsolt

tulajdonos
Bató Motors Kft.

Ha szeretne egy teljes, átfogó képet arról, hogyan kell egy céget felfuttatni, profivá varázsolni és konkurenciára immunissá tenni, akkor ezt ne hagyja ki!

Kálmán István

ügyvezető
ICDI Kft.
www.icdi.hu