Blaner Attila

Blaner
Attila

Attila marketingje

Tamás László

Tamás
László

László marketingje

Horváth Lajos

Horváth
Lajos

Lajos marketingje

Fülöp Zoltán

Fülöp
Zoltán

Zoltán marketingje

Wábits Viki

Wábits
Viki

Viki marketingje

Varga Zoli

Varga
Zoli

Zoli marketingje

Szabó Szabolcs

Szabó
Szabolcs

Szabolcs marketingje

Dóka Károly

Dóka
Károly

Károly marketingje

További MFP tagok:

Regisztráció a 2018-as év
Marketing Fitnesz Programjára

A kérdőív kitöltésével még NEM végleges a jelentkezésed a 11 hónapos Marketing Fitnesz Programra. A jelentkezésedet követően megvizsgáljuk, hogy a cégednek való-e a Program, majd ennek megfelelően fogunk értesíteni.

1/6.

1. Mik a legfontosabb marketing feladatok, amelyek ma még nem megoldottak, vagy nem kielégítően működnek, és amikről úgy érzed, hogy rendbe kell tenned? Kérlek, osztályozd fontosság szerint az alábbiakat!

  Nincs rendben - fontos lenne rendbe tenni   Rendben van - nem fontos fejleszteni
Hatékony reklámozás
Több új érdeklődő szerzése
A régi ügyfelek megtartása
Ajánlások szerzése a régi vevőktől és ezzel új vevők szerzése
A cégem pozícionálása, szlogenje, fő marketing üzenete
Új marketing lehetőségek
Az üzleti modellem megváltoztatása

2/6.

2. Milyen gyakran használod az alábbi marketing eszközöket?

  Nem használom, mert nem kell Nem használom, pedig kellene Néha használom Rendszeresen alkalmazom
Direct mail (reklámlevél) ÚJ vevők felé
Direct mail (reklámlevél) RÉGI vevők felé
Telemarketing ÚJ vevők felé
Telemarketing RÉGI vevők felé
E-mail - üzleti ajánlatok kiküldése
E-mail – hírlevél
Sajtóhirdetés - szakmai lapokban
Sajtóhirdetés - helyi lapokban
Szórólap
Rádióreklám
TV reklám
Online reklám: banner, linkcsere
Keresztmarketing stratégiai partnerekkel
PR, sajtókapcsolatok

3/6.

3. Hány rendszeres marketing eszközöd van új vevők szerzésére? Kérlek, röviden sorold fel!

4. 2017-ben mennyit költöttél marketingre?

5. Ez a marketing költség az éves bevételednek kb hány %-a?

6. Mire költötted a marketing költségvetésed legnagyobb részét?

4/6.

7. Osztályozd fontosság szerint az alábbi üzleti feladatokat:

  Már megoldott   Nagyon meg kellene oldani!
Időt szánni a marketing feladatok fejlesztésére, megvalósítására
Alkalmazottak, partnerek bevonása a marketingbe
Értékesítők / telemarketingesek képzése
Több szabadidőt biztosítani magamnak

8. Röviden ismertesd a cégedet: miből származik a fő bevétele?

9. Ki a célpiacod? Mit tudsz róluk elmondani?

10. Írd le a 3-4 legfontosabb célodat, aminek megvalósításán manapság dolgozol

11. Mi az a 2-3 legnagyobb napi frusztrációd, problémád, ami a legjobban visszafogja az eredményességedet?

5/6.

12. Az időbeosztásod:

Heti munkaórák száma:
ebből ennyit dolgozol a cégedEN, azaz vezetőként:
ennyit dolgozol a cégedBEN, azaz "alkalmazottként":

13. Kivett szabadnapok száma kb:
2015:
2016:
2017:

14. Milyen marketingesnek tartod magad? Kérlek, jelöld be a Téged legjobban jellemző sort:

  • Értek hozzá, sokat tanulok és szorgalmasan, rendszeresen megvalósítok
  • Értek hozzá, sokat tanulok, de a megvalósítás döcög
  • Valamennyire értek hozzá, rendszeresen megvalósítok
  • Valamennyire értek hozzá, de kevés új technikát vezetek be
  • Viszonylag kezdő vagyok a marketingben


15. Van-e olyan cég, akivel semmiképp sem szeretnél egy csoportban lenni?

16. Miért szeretnél részt venni a Marketing Fitnesz Programban, és miért gondolod, hogy jó tagja lennél a csoportnak?

6/6.

Kérlek most add meg az adataidat, és miután megvizsgáltuk, hogy a cégednek való-e a Program, jelentkezni fogunk Nálad. Köszönjük!

17. Email címed:*

18. Telefonszámod:*

19. Vezetéknév:*

20. Keresztnév:*

21. Cégnév:*

22. Számlázási cím: (irányítószám, város, utca, házszám)*

23. Postai cím (csak akkor töltsd ki, ha ELTÉR a számlázási címtől)

24. Mennyi idős a vállalkozásod a jelenlegi formájában?

„Annak javaslom, aki már sokat olvasott, de elakadt a megvalósításban! Réka és a csoporttagok most elég inspirációt adhatnak, hogy tényleg működőképes marketing rendszere legyen!”

Hirschler András


Hunet Kft. www.hunetkft.hu

„A konkurenseimnek NEM ajánlom!A többi kkv számára viszont szükséges, ha haladni
akarnak előre,ráadásul azonnal mérhető eredményeket hoz”

Mező Mónika


Peak Hungary Kft.
www.peakgirl.hu

 

„Az eredmények alapján mondhatom bátran, hogy a tréningnek köszönhetően működik most (jól) a cégünk.”

Oprea Iulia

Tiroli Álláskereső
www.tiroli.hu

 

Úgy érzem magam, mint egy Shaolin szerzetes, aki egy év tanulás után kilépve a kolostor kapuján olyan titkos tudás birtokában van, ami ’legyőzhetetlenné’ teszi.

Több, mint tíz éve tanulok marketinget, PR-t és a kommunikáció mindenféle formáját az értékesítéstől kezdve a tárgyalástechnikán át az eladástechnikáig, mert tudom, hogy egyetlen üzlet sem működik mindezek nélkül. Azonban egy iskola, egyetlen könyv sem adott még ilyen biztos és valóban gyakorlatias, használható ismeretet, mint a marketing Fitnessz Programon megszerzett „Feketeöves Marketinges” címmel járó tudás…

Fülöp Zoltán

feketeöves marketinges,
2008-ban az Év Marketingese Díj nyertese
www.reklamtolacimlapig.hu

Ajánlom azoknak a cégvezetőknek, akik rengeteg időt töltöttek már el a marketing ismereteik bővítésével, de a megvalósítás állandó napi problémaként lebeg felettük.

Szabó Szabolcs

ügyvezető
Grimex Magyarország Kft.

A konkurenciának kérném idézni:
Egy olyan csoportos foglalkozás, amibe kár belekezdeni, mert kidobott pénz, és mert az iparágban van már, aki elvégezte.

Varga Zoltán

Divian-Mega Kft.