Dóka Károly

Dóka
Károly

Károly marketingje

Wolf Gáborról:

Küldetés: sikeresebbé tenni a magyarországi mikró-, kis- és középvállatokat, a jobb marketing révén.

Küldetés státusza: folyamatban: több mint 10 000 példányban eladott "Kisvállalati Marketing Biblia" c. könyv (ami üzleti könyvben itthon kiemelkedő), többezer résztvevő a Marketing Commando tréningjein és konferenciáin, 100 000+ Facebook követő, többszáz tanácsadási ügyfél, és a számláló még mindig pörög!

Miért pont Wolf Gáborra kellene hallgatnod? - Azt mondják a világ legnagyobb vállalkozói, hogy tanácsadókban mindig a piacvezetőket kell figyelni, mert az ember nem pazarolhatja az idejét. A Marketing Commando 2001 óta a marketing tanácsadás piacvezetője Magyarországon. És nem ülnek a babérjaikon: Gábor és kollégái folyamatosan tartják a kapcsolatot a marketing "őshazájával", az Egyesült Államok legnagyobb online és offline marketing szakértőivel, évente többször járnak kint konferenciákon, tréningeken, megbeszéléseken. Az importált stratégiákat és taktikákat nem válogatás nélkül tanítják, hanem azokat először Magyarországon tesztelik, ellenőrzik és adaptálják a helyi viszonyokra - és CSAK ha beválnak, csak ha sikeresek, akkor mutatják meg Neked is.

Ezen kívül a média is először Wolf Gáborhoz fordul, ha kisvállalati marketingről van szó: a Gazdasági Rádióban, a Kossuth Rádióban gyakori vendég; a Haszon Magazinban állandó rovata van, írásait rendszeresen publikálja az Origo.hu kisvállalati rovata, a Hvg online, a Kreatív.hu; valamint több tévéműsorban is készítettek vele interjút, többek közt az m1 Készpénz magazinjában, vagy az RTL Klub és a TV2 reggeli műsoraiban.

Gábor ma is aktívan vezeti a Marketing Commando-t és dolgozik együtt ügyfelekkel cégük marketingjén.

Gazdasági Rádió: "Hogyan érte el két év alatt, hogy most többszázmilliós
forgalma van, megkapta a magyar termék nagydíjat, és már külföldre is kezd
árusítani? Mondjon két mondatot a titokról!"
Varga Andrea (mannaszappan.hu): "Az egyik a férjem, a másik Wolf Gábor
és a Marketing Commando." (Részlet a Gazdasági Rádió 2012. okt 9-i riportjából)

A Marketing Fitnesz Program társalapítója

Wolf Gábor

Wolf
Gábor

Küldetés: a magyarországi mikró-, kis- és középvállatok sikeresebbé tétele a jobb marketing révén.

Nyirő Réka

Nyirő
Réka

“Szeresd, amit csinálsz”

A marketing iránti lelkesedését úgy adja át a cégeknek, hogy ugyanúgy élvezni tudják, mint ő, mert hiszi, hogy ez minden céget sikerre visz.

Rékáról bővebben >>