Blaner Attila

Blaner
Attila

Attila marketingje

Tamás László

Tamás
László

László marketingje

Horváth Lajos

Horváth
Lajos

Lajos marketingje

Fülöp Zoltán

Fülöp
Zoltán

Zoltán marketingje

Wábits Viki

Wábits
Viki

Viki marketingje

Varga Zoli

Varga
Zoli

Zoli marketingje

Szabó Szabolcs

Szabó
Szabolcs

Szabolcs marketingje

Dóka Károly

Dóka
Károly

Károly marketingje

További MFP tagok:

Dóka Károly marketing munkássága

Cégnév: Fagépszer Kft.
www.fagepszer.hu

Mi volt az MFP előtt a legnagyobb problémád?

A korábbi években is a sokat reklámozók közé tartoztam a szakmában, de csak érzésből, nem terv szerint. Sem formában,sem tartalomban, sem időben nem ismertem marketing szakmai szempontokat. Csak arra hagyatkoztam,amit "szakemberektől" (grafikus,"marketinges") hallottam.
Összefoglalva hagyományos módszerrel értékesítettünk faipari cégeknek gépeket.

A reklámokban -egy-egy szakcikken és évi egy rendezvényen kívül -- nem kommunikáltam rendszeresen ügyfeleimmel. Nem volt tervszerű vevőszerző taktikám, módszerem.

Nem mértem, gyakorlatilag nem volt semmi visszajelzésem a "marketingemről".


Mi változott a cégedben a Marketing Fitnesz Program során?

Az Marketing Fitnesz Program hatására kialakítottunk egy olyan előnyt – talán ez volt a legnehezebb számomra – amit úgy gondoltunk, hogy csak nálunk van meg, és ezt minden reklámanyagunkon megjelentettük: A fő jelszavunk a gazdaságosság, hatékonyság volt, a jelszavunk pedig:

„Szemtelenül gazdaságos gépek és termelékenységi tanácsadás, hogy Ön hatékonyabb legyen!

Végeztem piackutatást, készítettem csalit, és ezeknek köszönhetően egy hónap alatt megduplázódott a honlapom látogatóinak száma és két hónap alatt 600 feliratkozás jött a csali tanulmányokra.

Ezt követően elkezdtem rendszeresen hírlevelezni, ez sokat dobott a honlapom látogatottságán, ami az év végére megháromszorozódott.

Időközben termékhirdetéseimet is átalakítottam a tanult szempontok alapján, és a honlapra is ennek megfelelően tettem fel a termékismertetőket.

A kora ősszel tartott házi szakmai rendezvényem sikeresen zárult,köszönhetően a megfelelően választott programoknak,és a tanultak szerint összeállított visszautasíthatatlan ajánlatoknak. Az eredmény:2db nagyobb értékű gép vásárlás.

Az ügyfeleimmel történő beszélgetések, véleménykérések alkalmával pozitív visszajelzéseket kapok az új marketingemmel kapcsolatban. A feliratkozottak közül többen megköszönték az év végén hírlevél szolgáltatásunkat. És az eladásokon kívül jó érzés az is, hogy a piac és a vevőink figyelnek ránk, elégedettek velünk.

„Annak javaslom, aki már sokat olvasott, de elakadt a megvalósításban! Réka és a csoporttagok most elég inspirációt adhatnak, hogy tényleg működőképes marketing rendszere legyen!”

Hirschler András


Hunet Kft. www.hunetkft.hu

„A konkurenseimnek NEM ajánlom!A többi kkv számára viszont szükséges, ha haladni
akarnak előre,ráadásul azonnal mérhető eredményeket hoz”

Mező Mónika


Peak Hungary Kft.
www.peakgirl.hu

 

„Az eredmények alapján mondhatom bátran, hogy a tréningnek köszönhetően működik most (jól) a cégünk.”

Oprea Iulia

Tiroli Álláskereső
www.tiroli.hu

 

Úgy érzem magam, mint egy Shaolin szerzetes, aki egy év tanulás után kilépve a kolostor kapuján olyan titkos tudás birtokában van, ami ’legyőzhetetlenné’ teszi.

Több, mint tíz éve tanulok marketinget, PR-t és a kommunikáció mindenféle formáját az értékesítéstől kezdve a tárgyalástechnikán át az eladástechnikáig, mert tudom, hogy egyetlen üzlet sem működik mindezek nélkül. Azonban egy iskola, egyetlen könyv sem adott még ilyen biztos és valóban gyakorlatias, használható ismeretet, mint a marketing Fitnessz Programon megszerzett „Feketeöves Marketinges” címmel járó tudás…

Fülöp Zoltán

feketeöves marketinges,
2008-ban az Év Marketingese Díj nyertese
www.reklamtolacimlapig.hu

Ajánlom azoknak a cégvezetőknek, akik rengeteg időt töltöttek már el a marketing ismereteik bővítésével, de a megvalósítás állandó napi problémaként lebeg felettük.

Szabó Szabolcs

ügyvezető
Grimex Magyarország Kft.

A konkurenciának kérném idézni:
Egy olyan csoportos foglalkozás, amibe kár belekezdeni, mert kidobott pénz, és mert az iparágban van már, aki elvégezte.

Varga Zoltán

Divian-Mega Kft.

Ha kicsit is bizonytalan jelenlegi marketingjében, jelenleg nem tudok jobb megoldást ajánlani, mint a "Program"! Ha akarja, itt megtanulhatja, hogyan járjon a jövő útján.

Dóka Károly

ügyvezető
Fagépszer Kft.
www.fagepszer.hu

Köszönöm, csak a konkurenciám ne tudja meg, hogy ennek a tréningnek köszönhető az az irdatlan gyors fejlődés, amin a cég az elmúlt időben átment.
Ne haragudj, de nem vállalom a nevem, mert valóban félek, hogy a konkurenciám megtudja…

Még egyszer nagyon köszönöm a 9 hónap alatt, Tőled és az MFP-től kapott rengeteg hasznos ötletet és útmutatást. Azt hiszem ez a tanfolyam volt az utóbbi időszakban a legjobb leghasznosabb befektetésem☺

Bató Zsolt

tulajdonos
Bató Motors Kft.

Ha szeretne egy teljes, átfogó képet arról, hogyan kell egy céget felfuttatni, profivá varázsolni és konkurenciára immunissá tenni, akkor ezt ne hagyja ki!

Kálmán István

ügyvezető
ICDI Kft.
www.icdi.hu