Blaner Attila

Blaner
Attila

Attila marketingje

Tamás László

Tamás
László

László marketingje

Horváth Lajos

Horváth
Lajos

Lajos marketingje

Fülöp Zoltán

Fülöp
Zoltán

Zoltán marketingje

Wábits Viki

Wábits
Viki

Viki marketingje

Varga Zoli

Varga
Zoli

Zoli marketingje

Szabó Szabolcs

Szabó
Szabolcs

Szabolcs marketingje

Dóka Károly

Dóka
Károly

Károly marketingje

További MFP tagok:

Bemutató óra

2013 októberre a céged TELJES marketingjét forradalmasíthatod:

Bemutató "kampánytervezési" nap a 2013-as Marketing Fitnesz Program érdeklődői számára


A komoly érdeklődőket várjuk a bemutató napra - ahol nem csak betekintést kapsz a programba, de el is készítesz egy igazi "kommandós" kampány tervet a következő akciódhoz...

Hallgasd meg mit mondanak azok, akik már elvégezték a Marketing Fitnesz Programot

MARKETING FITNESZ PROGRAM BEMUTATÓ NAP

2012. november 22.

Figyelem: a Marketing Fitnesz Programra kizárólag cégvezetők jelentkezhetnek

Mit kapsz a Bemutató napon?

1) Kipróbálhatod kockázat nélkül, hogy milyen lesz a Marketing Fitnesz Program- milyen élmény, milyen fejlődési tempóra számíthatsz...

2) Részt fogsz venni egy gyakorlaton, amely egy nagyon fontos marketing technikát tanít meg: a komplex, eredmény-maximalizáló kampányok tervezését...

3) Ha még nem ismered a Marketing Fitnesz Program edzőjét Nyirő Rékát, akkor itt most találkozhatsz vele, és felteheted a kérdéseid azokról a részletekről, amik még nem világosak a számodra…

4) A Bemutató óra kis, max 20 fős csoportokban zajlik, hogy a lehető legjobban visszaadja a Marketing Fitnesz Program élményét, és ütemét…

5) A Bemutató napra való jelentkezés semmilyen kötelezettséggel nem jár, tehát nem jelenti azt, hogy már jelentkeztél a 9 hónapos Marketing Fitnesz Programra, sőt, a Bemutató nap díját vissza is kapod, ha nem voltál elégedett…

6) A Bemutató nap ára 29 000 Ft+áfa, amely előre fizetendő, és amelyet

  • jóváírunk azoknak, akik a Bemutató napot követően jelentkeznek a Marketing Fitnesz Programra,
  • visszaadjuk azoknak, akik elégedetlenek voltak a Bemutató során kapott képességekkel.

Így Te semmilyen kockázatot nem vállalsz a jelentkezéssel: a kockázat mind a miénk.


"Igen, érdekel az a program, amivel 2013 végére forradalmasíthatom a cégem TELJES marketingjét, és jelentkezem a bemutató napra"

Kérlek, most töltsd ki a jelentkezési lapot*

(* Ezzel a jelentkezési lappal még NEM a 9 hónapos Marketing Fitnesz Programra jelentkezel, hanem csak a november 22-ei Bemutató napra)



 

Jelentkezési lap a Marketing Fitnesz Program Bemutató napjára

1/7.

1. Email címed:*

2. Vezetéknév:*

3. Keresztnév:*

4. Cégnév:*

5. Számlázási cím: (irányítószám, város, utca, házszám)*

6. Postai cím (csak akkor töltsd ki, ha ELTÉR a számlázási címtől)

7. Mennyi idős a vállalkozásod a jelenlegi formájában?

2/7.

8. Mik a legfontosabb marketing feladatok, amelyek ma még nem megoldottak, vagy nem kielégítően működnek, és amikről úgy érzed, hogy rendbe kell tenned? Kérlek, osztályozd fontosság szerint az alábbiakat!

  Nincs rendben - fontos lenne rendbe tenni   Rendben van - nem fontos fejleszteni
Hatékony reklámozás
Több új érdeklődő szerzése
A régi ügyfelek megtartása
Ajánlások szerzése a régi vevőktől és ezzel új vevők szerzése
A cégem pozícionálása, szlogenje, fő marketing üzenete
Új marketing lehetőségek
Az üzleti modellem megváltoztatása

3/7.

9. Milyen gyakran használod az alábbi marketing eszközöket?

  Nem használom, mert nem kell Nem használom, pedig kellene Néha használom Rendszeresen alkalmazom
Direct mail (reklámlevél) ÚJ vevők felé
Direct mail (reklámlevél) RÉGI vevők felé
Telemarketing ÚJ vevők felé
Telemarketing RÉGI vevők felé
E-mail - üzleti ajánlatok kiküldése
E-mail – hírlevél
Sajtóhirdetés - szakmai lapokban
Sajtóhirdetés - helyi lapokban
Szórólap
Rádióreklám
TV reklám
Online reklám: banner, linkcsere
Keresztmarketing stratégiai partnerekkel
PR, sajtókapcsolatok

4/7.

10. Hány rendszeres marketing eszközöd van új vevők szerzésére? Kérlek, röviden sorold fel!

11. 2011-ben mennyit költöttél marketingre?

12. Ez a marketing költség az éves bevételednek kb hány %-a?

13. Mire költötted a marketing költségvetésed legnagyobb részét?

5/7.

14. Osztályozd fontosság szerint az alábbi üzleti feladatokat:

  Már megoldott   Nagyon meg kellene oldani!
Időt szánni a marketing feladatok fejlesztésére, megvalósítására
Alkalmazottak, partnerek bevonása a marketingbe
Értékesítők / telemarketingesek képzése
Több szabadidőt biztosítani magamnak

15. Röviden ismertesd a cégedet: miből származik a fő bevétele?

16. Ki a célpiacod? Mit tudsz róluk elmondani?

17. Írd le a 3-4 legfontosabb célodat, aminek megvalósításán manapság dolgozol

18. Mi az a 2-3 legnagyobb napi frusztrációd, problémád, ami a legjobban visszafogja az eredményességedet?

6/7.

19. Az időbeosztásod:

Heti munkaórák száma:
ebből ennyit dolgozol a cégedEN, azaz vezetőként:
ennyit dolgozol a cégedBEN, azaz "alkalmazottként":

20. Kivett szabadnapok száma kb:
2009:
2010:
2011:

21. Milyen marketingesnek tartod magad? Kérlek, jelöld be a Téged legjobban jellemző sort:

  • Értek hozzá, sokat tanulok és szorgalmasan, rendszeresen megvalósítok
  • Értek hozzá, sokat tanulok, de a megvalósítás döcög
  • Valamennyire értek hozzá, rendszeresen megvalósítok
  • Valamennyire értek hozzá, de kevés új technikát vezetek be
  • Viszonylag kezdő vagyok a marketingben


22. Van-e olyan cég, akivel semmiképp sem szeretnél egy csoportban lenni?

23. Miért szeretnél részt venni a Marketing Fitnesz Programban, és miért gondolod, hogy jó tagja lennél a csoportnak?

7/7.

Jelentkezés a Marketing Fitnesz Program
Bemutató napjára (2012. november 22.)

A bemutató napon lehetőséged lesz élőben kipróbálni, hogy milyen lesz a Marketing Fitnesz Program.

Ár
A bemutató nap ára 29 000 Ft+áfa, amely előre fizetendő, és amelyet visszatérítünk azoknak, akik a Bemutató napot követően jelentkeznek a Marketing Fitnesz Programra, illetve azoknak, akik elégedetlenek voltak a Bemutató során kapott képességekkel (igen, tanítani fogunk valami újat és fontosat!)

Azaz számodra nulla anyagi kockázattal jár a nap.

Helyszín
Hotel Flamenco
1113 Budapest, Tas vezér utca 3-7.

Mi történik a jelentkezés után?

Először is átnézzük a kitöltött jelentkezési lapot, hogy eldöntsük: a válaszai alapján ki alkalmas a Marketing Fitnesz Programra és ki nem. Te is értékelni fogod, ha majd részt veszel a programon, hogy milyen csoportot hoztunk össze!
A döntésről mindenképp értesítünk.

Kérlek, hogy írd alá a jelentkezésedet:

"Igen, kitöltöttem a jelentkezési lapot, és elfogadom a bemutató nap jelentkezési feltételeit. Elfogadom, hogy a Marketing Navigátor Kft. az adataimat teljes titoktartással kezeli és azokat harmadik személlyel nem osztja meg."

Kérlek írd ide a neved:*

„Annak javaslom, aki már sokat olvasott, de elakadt a megvalósításban! Réka és a csoporttagok most elég inspirációt adhatnak, hogy tényleg működőképes marketing rendszere legyen!”

Hirschler András


Hunet Kft. www.hunetkft.hu

„A konkurenseimnek NEM ajánlom!A többi kkv számára viszont szükséges, ha haladni
akarnak előre,ráadásul azonnal mérhető eredményeket hoz”

Mező Mónika


Peak Hungary Kft.
www.peakgirl.hu

 

„Az eredmények alapján mondhatom bátran, hogy a tréningnek köszönhetően működik most (jól) a cégünk.”

Oprea Iulia

Tiroli Álláskereső
www.tiroli.hu

 

Úgy érzem magam, mint egy Shaolin szerzetes, aki egy év tanulás után kilépve a kolostor kapuján olyan titkos tudás birtokában van, ami ’legyőzhetetlenné’ teszi.

Több, mint tíz éve tanulok marketinget, PR-t és a kommunikáció mindenféle formáját az értékesítéstől kezdve a tárgyalástechnikán át az eladástechnikáig, mert tudom, hogy egyetlen üzlet sem működik mindezek nélkül. Azonban egy iskola, egyetlen könyv sem adott még ilyen biztos és valóban gyakorlatias, használható ismeretet, mint a marketing Fitnessz Programon megszerzett „Feketeöves Marketinges” címmel járó tudás…

Fülöp Zoltán

feketeöves marketinges,
2008-ban az Év Marketingese Díj nyertese
www.reklamtolacimlapig.hu

Ajánlom azoknak a cégvezetőknek, akik rengeteg időt töltöttek már el a marketing ismereteik bővítésével, de a megvalósítás állandó napi problémaként lebeg felettük.

Szabó Szabolcs

ügyvezető
Grimex Magyarország Kft.

A konkurenciának kérném idézni:
Egy olyan csoportos foglalkozás, amibe kár belekezdeni, mert kidobott pénz, és mert az iparágban van már, aki elvégezte.

Varga Zoltán

Divian-Mega Kft.

Ha kicsit is bizonytalan jelenlegi marketingjében, jelenleg nem tudok jobb megoldást ajánlani, mint a "Program"! Ha akarja, itt megtanulhatja, hogyan járjon a jövő útján.

Dóka Károly

ügyvezető
Fagépszer Kft.
www.fagepszer.hu

Köszönöm, csak a konkurenciám ne tudja meg, hogy ennek a tréningnek köszönhető az az irdatlan gyors fejlődés, amin a cég az elmúlt időben átment.
Ne haragudj, de nem vállalom a nevem, mert valóban félek, hogy a konkurenciám megtudja…

Még egyszer nagyon köszönöm a 9 hónap alatt, Tőled és az MFP-től kapott rengeteg hasznos ötletet és útmutatást. Azt hiszem ez a tanfolyam volt az utóbbi időszakban a legjobb leghasznosabb befektetésem☺

Bató Zsolt

tulajdonos
Bató Motors Kft.